کد خبر : 2875 ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت [ ۲۰:۱۵ ]
پرینت پرینت ذخیره فایل ارسال به دوستان

با حضور رئیس دبیرخانه:

پنجمین جلسه مدیران حوزه اجرایی به ریاست دبیراجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کمیته تبلیغات ارتباطات و امور رسانه ای پنجمین جلسه مدیران حوزه اجرایی پنجشنبه مورخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ با حضور رئیس دبیرخانه برگزار گردید. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام علی طهماسبی بلداجی با اشاره به استقبال خوب از برنامه های دبیرخانه در فضای مجازی گفت: استفاده صحیح از ظرفیت عظیم فضای مجازی […]

به گزارش خبرنگار کمیته تبلیغات ارتباطات و امور رسانه ای پنجمین جلسه مدیران حوزه اجرایی پنجشنبه مورخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ با حضور رئیس دبیرخانه برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام علی طهماسبی بلداجی با اشاره به استقبال خوب از برنامه های دبیرخانه در فضای مجازی گفت: استفاده صحیح از ظرفیت عظیم فضای مجازی و ارائه محتوا متناسب با این فضا خود به عنوان گامی مهم در توسعه روش های ترویج و آموزش به شمار می رود که امروزه مهارت بهره مندی از آن اهمیت ویژه ای دارد.

دبیراجرایی دبیرخانه در ادامه با ارائه گزارشی مختصر از رئیس دبیرخانه خواست نسبت به انجام هماهنگی های لازم و مشخص شدن جزئیات اختتامیه دوره چهارم دستورات لازم به بخش های دیگر دبیرخانه را صادر نموده و زمینه را جهت برگزاری قوتمند اختتامیه این دوره فراهم نماید.
مجید محمدپور رئیس دبیرخانه نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های تیم اجرایی در این دوره گفت: با وجود این که به جهت محدودیت ها و شرایط ویژه این دوره انتظار کمتری از شما اعضای حوزه اجرایی داشتیم اما با هدایت هوشمندانه دبیراجرایی شاهد اتفاقات مطلوب هستیم و از این بابت از زحمات همه اعضا و مدیران محترم تقدیر و تشکر میکنم.

رئیس دبیرخانه در ادامه با توجه به درخواست دبیراجرایی برای صدور دستورات ویژه در راستای هماهنگی های لازم جهت برگزاری قوتمند اختتامیه مرحله چهارم گفت: از تصمیم نهایی دبیرخانه که شامل هر سه بخش حوزه های علمی و اجرایی و شورای سیاستگذاری است حمایت میکنم و لذا در مرتبه نخست لازم است حوزه اجرایی از دو بخش دیگر نیز نظرخواهی نموده و تصمیم نهایی مجموعه دبیرخانه را معین کند تا مراحل دیگر به درستی انجام شود.
در ادامه جلسه مدیران نیز با ارائه گزارش کوتاه از اقدامات خود دغدغه های خویش در امور جاری دبیرخانه را مطرح نموده و در خصوص موضوعات مختلف گفتگو کردند.

در انتهای این جلسه نیز پس از بحث و تبادل نظر مدیران حوزه اجرایی با پیشنهاد اضافه شدن یک نیمسال به زمان دوره چهارم مخالفت کردند و حکم اعضای شورای نظارت نیز از دست رئیس دبیرخانه به ایشان اعطا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
مدیران دبیرخانه