اطلاعیه شماره پنج :
اعلام شرح وظایف حوزه اجرایی دبیرخانه سومین گفتمان
با سلام شرح وظایف معاونت ها و کمیته های حوزه اجرایی بمنظور آگاهی و اطلاع رسانی عمومی به شرح ذیل اعلام می گردد: قائم مقام دبیراجرایی ۱- حق امضای کلیه مکاتبات داخلی به غیر از قراردادهای مالی و حکم های مسئولیت ۲ – با هماهنگی دبیر اجرایی حق عزل مدیران کمیته ها را دارد ۳ […]
با سلام
شرح وظایف معاونت ها و کمیته های حوزه اجرایی بمنظور آگاهی و اطلاع رسانی عمومی به شرح ذیل اعلام می گردد:
- قائم مقام دبیراجرایی
۱- حق امضای کلیه مکاتبات داخلی به غیر از قراردادهای مالی و حکم های مسئولیت
۲ – با هماهنگی دبیر اجرایی حق عزل مدیران کمیته ها را دارد
۳ – دبیر جلسات مدیران کمیته ها می باشد
۴ – در غیاب دبیر اجرایی مسئول برگزاری برنامه ها و جلسات می باشد
۵ -با هماهنگی دبیر اجرایی حق صدور دستورات لازم را نسبت به تمامی کمیته ها را دارد
۶ -حق حضور و مشارکت در تمامی جلسات کیمته ها را دارد
۷ -حق پیشنهاد افراد متخصص و متعهد را جهت انتصاب بعنوان مدیر کمیته دارد
۸ – قائم مقام مسئول ایجاد هماهنگی کلی در تمامی کمیته ها و معاونت ها می باشد
۹- انجام سایر دستورات محوله
- معاونت اداری و هماهنگی
۱- صدور کارت شناسایی ویژه اعضای حوزه اجرایی
۲ -بستر سازی و ارائه خدمات رفاهی ویژه تمامی اعضاء
۳ -بایگانی صورتجلسات و لیست های حضور و غیاب
۴ – برنامه ریزی و اجرای برنامه های جنبی
۵ – هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی و خارجی
۶ -دعوت از مدعوین جهت شرکت در جلسات و برنامه ها
۷ -صدور گواهینامه های آموزشی
۸- انجام سایر دستورات محوله
- معاونت نظارت و ارزیابی عملکرد
۱ -نظارت بر دو شیوه انفرادی و گروهی
۲ -اجراء و نظارت بر طرح شاخص های ارزیابی عملکرد کمیته ها
۳ – مسئول ثبت حضور و غیاب جلسات و برنامه ها
۴ – حق حضور در تمامی جلسات کیمته ها را دارد
۵ -ارائه گزارش مکتوب تخلفات و… به شخص دبیر اجرایی
۶ -ارزیابی عملکرد گروهی و انفرادی در ۶ ماهه اول و دوم سال و اعلام نتایج برترین ها
۷- انجام سایر دستورات محوله
- کمیته ارتباطات و امور رسانهای
۱ -پوشش خبری تمامی جلسات و برنامه های داخلی و خارجی دبیرخانه
۲ -پوشش رسانه ای تمامی جلسات و برنامه های داخلی و خارجی دبیرخانه
۳ -راه اندازی و فعال سازی شبکه های مجازی و کمپین ها
۴ – اطلاع رسانی عمومی برنامه ها و فرخوان ها
۵ – ساماندهی سایت و اپلیکیشن
۶ -آموزش و توانمندسازی اعضای کمیته
۷ -ساخت مستند و کلیپ های تصویری
۸ -ایجاد ستاد خبری ویژه سومین گفتمان
۹ -بسترسازی و برگزاری نشست خبری ب حضور اصحاب رسانه
۱۰ -عدم انتشار هرگونه عکس، خبر، فیلم و محتوا
۱۱ -بهره برداری از سامانه پیامکی
۱۲ -ایجاد آرشیو منظم
۱۳- انجام سایر دستورات محوله
- کمیته تبلیغات و انتشارات
۱ – طراحی کلیه پوستر های تصویری
۲ -چاپ
۳ – اینفوگرافی
۴ – ایجاد آرشیو منظم
۵ -آموزش و توانمندسازی اعضای کمیته
۶- انجام سایر دستورات محوله
- کمیته تدارکات و پشتیبانی
۱ – تهیه پذیرایی و ملزومات کلیه جلسات و برنامه های دبیرخانه
۲ -آماده سازی لیست و برچسب کد اموال
۳ -طراحی صحنه و دکور
۴ -بررسی نیازها و رفع اقلام کمیته ها
۵ – همکاری و ارائه لیست اقلام کل دبیرخانه در کمیته برنامه و بودجه
۶- انجام سایر دستورات محوله
- کمیته برنامه و بودجه
۱ -ثبت تمامی فاکتورها مالی
۲ -جذب منابع و سرمایه پذیری بصورت مادی و معنوی
۳ – تعیین و تأمین بودجه و برنامه ریزی مالی
۴ -آماده سازی قراردادهای مالی و اسپانسر ها
۵ – جذب حامیان مادی و معنوی
۶- انجام سایر دستورات محوله
- کمیته تشریفات و انتظامات
۱ – میزبانی و تشریفات از مسئولین ویژه
۲- تشریفات برنامههای مهم دبیرخانه
۳ – نظم دهی بر کلیه جلسات و برنامه های دبیرخانه
۴ -آموزش و توانمندسازی اعضای کمیته
۵ – همکاری جدی با معاونت نظارت و ارزیابی عملکرد
۶- انجام سایر دستورات محوله
- کمیته خلاقیت و فناوری اطلاعات
۱- توجه به فرآیند خلاقیت اعم از: حقیقت یابی، پالایش، تجزیه و تحلیل، ایده یابی، راه حل یابی، دریافت بازخوردها در برگزاری تمامی برنامه های اصلی و جنبی دبیرخانه
۲- لزوم خلاقیت و نوآوری در تمامی برنامه های مربوط به دبیرخانه بویژه مراسم اختتامیه
۳- مطالعات و پژوهش در حوزه خلاقیت و ارائه نتایج به معاونت ها و کمیته های حوزه اجرایی
۴- توجه جدی به ایده پردازی در زمینه های مختلف
۵- مطالعه، طراحی، توسعه، پیادهسازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستمهای اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصاً برنامههای نرمافزاری و سخت افزار رایانه
۶- توجه جدی به شش حوزه جمعآوری، ذخیرهسازی، پردازش، حفاظت، انتقال و نمایش اطلاعات مربوط به دبیرخانه
۷- ایجاد و توسعه نرم افزارهای های لازم اعم از : اتوماسیون اداری، حسابداری و…
۸- برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت خلاقیت و فناوری اطلاعات
۹- انجام سایر دستورات محوله