- سایت رسمی دبیرخانه نقش جوانان در توسعه پایدارشهری - http://iranysd.ir -

دبیراجرایی با جانشین فرماندهی و معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان اصفهان دیدار و گفتگو کرد

Di cisti pericoloso sulla ghiandola prostatica recensioni libidofarmacia [1] di trattamento della prostata nazionale e m5S: “In dl Enti locali regalo alle grandi aziende”. L’acquisto on line è stato molto pratico e nessun effetto collaterale spiacevole.

به گزارش خبرنگار کمیته ارتباطات و امور رسانه ای در صبح روز چهارشنبه مورخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ علی تقیان دبیراجرایی در جلسات جداگانه ای با سرهنگ بهزادثابت راسخ جانشین فرماندهی و همچنین سرگرد عمران سلطانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه علی تقیان ضمن عرض خداقوت و تشکر بایت زحمات شبانه روزی و خدمات ارزشمند پلیس در راستای ایجاد نظم عمومی و امنیت جامعه تقدیر و تشکر کرد و گفت: بی شک نیروی انتظامی در تمامی ارکان و بخش های امنیتی و اجتماعی همواره خدمتگزار صدیقی برای مردم و جامعه اسلامی ما بوده و خواهد بود و ما نیز در این دبیرخانه وظیفه خود می دانیم که هرگونه همکاری و تعامل را با مجموعه نیروی انتظامی داشته باشیم. دبیراجرایی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دبیرخانه، افزود: جوانان امروز همان جوانان نسل اول انقلاب هستند و قطعأ از آرمان های نظام در برابر حملات و تهاجم های مکرر دشمنان دفاع خواهند کرد.

نباید از تهاجم فرهنگی دشمنان غافل شویم

در ادامه این جلسه سرهنگ بهزاد ثابت راسخ جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اصفهان ضمن عرض تشکر و خیرمقدم، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی با وجود ابزارهای رسانه ای جنگ نرم دیگر به دنبال جنگ نظامی نیستند و سال ها است که برای تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی برنامه ریزی و حتی اقداماتی را نیز انجام داده اند که به خوبی قابل مشاهده است. وی با بیان اینکه نباید از تهاجم فرهنگی دشمنان غافل شویم، افزود: باور دارم که جوانان عزیز امروز ما نیز با بصیرت افزایی و حضور مستمر در عرصه جهاد فرهنگی می توانند برای کشورمان اثرگذار باشند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی پیشگام در آموزش همگانی و مشاوره های اجتماعی

سرگرد عمران سلطانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: معاونت اجتماعی پلیس وظایفی همچون آموزش همگانی، مشاور، اطلاع رسانی اخبار، تولیدات رسانه ای و مستندات و … دارد که با جذب نیروهای متخصص در این زمینه و بکارگیری این عزیزان در تمامی کلانتری های سطح شهر موفق شدیم در کاهش تشکیل پرونده های مختلف شکایات و… بسیار اثرگذار باشیم. وی با بیان اینکه اکثر این خدمات به شهروندان بصورت رایگان ارائه می شود، افزود: در زمینه آموزش های همگانی و مشاوره های فردی و اجتماعی پیشگام بوده ایم و خرسندیم از اینکه بتوانیم با این دبیرخانه نیز برنامه هایی را بصورت مشارکتی برگزار نماییم.