کد خبر : 2264 ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت [ ۱۳:۴۱ ]
پرینت پرینت ذخیره فایل ارسال به دوستان

اطلاعیه شماره هشت :

شرح وظایف و ساختار اداری مرحله چهارم گفتمان

شرح وظایف و ساختار اداری مرحله چهارم گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری به شرح ذیل می باشد: قائم مقام ۱- حق امضای کلیه مکاتبات داخلی به غیر از قراردادهای مالی و حکم های مسئولیت ۲ – با تأیید دبیر اجرایی حق عزل مدیران کمیته ها را دارد ۳ – دبیر جلسات شورای […]

شرح وظایف و ساختار اداری مرحله چهارم گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری به شرح ذیل می باشد:

  • قائم مقام

۱- حق امضای کلیه مکاتبات داخلی به غیر از قراردادهای مالی و حکم های مسئولیت

۲ – با تأیید دبیر اجرایی حق عزل مدیران کمیته ها را دارد

۳ – دبیر جلسات شورای معاونین و مدیران می باشد

۴ – در غیاب دبیر اجرایی مسئول برگزاری برنامه ها و جلسات می باشد

۵  – حق صدور دستورات لازم را نسبت به تمامی معاونین و مدیران کمیته ها را دارد

۶  -حق حضور و مشارکت در تمامی جلسات حوزه اجرایی را دارد

۷  -حق پیشنهاد افراد متخصص و متعهد را جهت انتصاب بعنوان معاون یا مدیر کمیته دارد

۸ – قائم مقام مسئول ایجاد هماهنگی کلی در تمامی کمیته ها و معاونت ها می باشد
۹- انجام سایر دستورات محوله

  • مشاور و رئیس دفتر دبیراجرایی

۱- ارائه پیشنهاد و راهکار در زمینه های مختلف مدیریت حوزه اجرایی

۲- ایجاد هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی و خارجی

۳- دعوت از مدعوین جهت شرکت در جلسات و برنامه ها

۴- مسئول هماهنگی ملاقات های فردی و گروهی با دبیراجرایی

۵- مسئول ثبت کلیه مکاتبات وارده مربوط به دبیراجرایی

۶- ارائه دستور کار جلسات شورای معاونین و مدیران حوزه اجرایی

۷- پیگیری امورات مربوط به دبیراجرایی از طریق همکاری و تعامل با معاونت ها و کمیته های داخلی و سایر دستگاه های استانی و کشوری

۸- انجام سایر دستورات محوله

  • معاونت اداری ، مالی

۱-  سیاستگذاری جهت صدور کارت شناسایی ویژه اعضای حوزه اجرایی

۲ –سیاستگذاری و بستر سازی و ارائه خدمات رفاهی و تفریحی ویژه تمامی اعضاء

۳  -ثبت و بایگانی صورتجلسات ، لیست های حضور و غیاب و کلیه مکاتبات

۴ – سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه های جنبی

۵- ارائه گزارش مالی بصورت ماهانه به معاونت نظارت

۶  -ثبت تمامی فاکتورها مالی

۷  -جذب منابع و سرمایه پذیری بصورت مادی و معنوی

۸ – تعیین و تأمین بودجه و برنامه ریزی مالی

۹  -آماده سازی قراردادهای مالی و اسپانسر ها

۱۰ – جذب حامیان مادی و معنوی

۱۱- همکاری جدی با ذی حساب در خصوص کلیه تبادلات مالی و اقتصادی

۱۲- انجام سایر دستورات محوله

  • معاونت نظارت و ارزیابی عملکرد

۱  -سیاستگذاری و نظارت بر دو شیوه انفرادی و گروهی

۲  -سیاستگذاری و نظارت بر طرح شاخص های ارزیابی عملکرد کمیته ها

۳- حق حضور در تمامی جلسات حوزه اجرایی را دارد

۴ – ارائه گزارش مکتوب تخلفات و… به شخص دبیر اجرایی

۵  – ارزیابی عملکرد گروهی و انفرادی در ۶ ماهه اول و دوم سال و اعلام نتایج برترین ها

۶- انتصاب و معرفی ذی حساب دبیرخانه و نظارت بر عملکرد نامبرده

۷  – انجام سایر دستورات محوله

– معاونت تحقیقات و برنامه ریزی

۱  -تحقیق در زمینه های توسعه پایدار و نیازهای دارای اولویت دبیرخانه

۲- شناسایی و سیاستگذاری نقاط قوت و ضعف تمامی جلسات و برنامه های حوزه اجرایی

۳- سیاستگذاری و ارائه راهکار در خصوص رفع مشکلات و موانع

۴- همکاری جدی با حوزه علمی و کمیسیون ها

۵- سیاستگذاری و برنامه ریزی جهت شناسایی استعدادها و جلب مشارکت جوانان

۶- ارائه آمار کارشناسی در خصوص پیشبرد طرح های مصوب در حوزه اجرایی

۷- سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص رفع نواقص تمامی طرح ها و برنامه های حوزه اجرایی

۸- انجام سایر دستورات محوله

  • کمیته ارتباطات و امور رسانه‌ای

۱  -پوشش خبری تمامی جلسات و برنامه های داخلی و خارجی دبیرخانه

۲  -پوشش رسانه ای تمامی جلسات و برنامه های داخلی و خارجی دبیرخانه

۳  -راه اندازی و فعال سازی شبکه های مجازی و کمپین ها

۴ – اطلاع رسانی عمومی برنامه ها و فرخوان ها

۵ – ساماندهی سایت و اپلیکیشن

۶ -ساخت مستند و کلیپ های تصویری

۷ -ایجاد ستاد خبری ویژه چهارمین گفتمان

۸  – برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه

۹  -عدم انتشار هرگونه عکس، خبر، فیلم و محتوا

۱۰  -بهره برداری از سامانه پیامکی

۱۱ – طراحی کلیه پوسترهای تصویری و گرافیکی

۱۲  -چاپ

۱۳ – اینفوگرافی

۱۴  – ایجاد آرشیو منظم

۱۵- انجام سایر دستورات محوله

  • کمیته تشریفات و تدارکات

۱ – میزبانی و تشریفات از مسئولین ویژه

۲-  تشریفات برنامه‌های مهم دبیرخانه

۳ – نظم دهی بر کلیه جلسات و برنامه های دبیرخانه

۴ – تهیه پذیرایی و ملزومات کلیه جلسات و برنامه های دبیرخانه

۵  -آماده سازی لیست و برچسب کد اموال

۶  -طراحی صحنه و دکور

۷  -بررسی نیازها و رفع اقلام کمیته ها

۸ – همکاری و ارائه لیست اقلام کل دبیرخانه در معاونت اداری،مالی

۶- انجام سایر دستورات محوله

  • کمیته خلاقیت و توامندسازی
  • توجه به فرآیند خلاقیت اعم از‌: حقیقت یابی، پالایش، تجزیه و تحلیل، ایده یابی، راه حل یابی، دریافت بازخوردها در برگزاری تمامی برنامه های اصلی و جنبی دبیرخانه
  • لزوم خلاقیت و نوآوری در تمامی برنامه های مربوط به دبیرخانه بویژه مراسم اختتامیه
  • مطالعات و پژوهش در حوزه خلاقیت و ارائه نتایج به معاونت ها و کمیته های حوزه اجرایی
  • توجه جدی به ایده پردازی در زمینه های مختلف
  • برگزاری دوره های توامندسازی و کارگاه های آموزشی ویژه تمامی اعضای دبیرخانه و عموم مردم
  • صدور گواهینامه های آموزشی و تنظیم تقویم آموزشی
  • صدور شناسنامه آموزشی ویژه تمامی اعضای دبیرخانه
  • انجام سایر دستورات محوله
  • نکته مهم
  • حوزه اختیارات معاونت ها و کمیته های حوزه اجرایی به مسئولین مربوطه ابلاغ خواهد شد.
ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
مدیران دبیرخانه