- سایت رسمی دبیرخانه نقش جوانان در توسعه پایدارشهری - http://iranysd.ir -

از دیدار با امام جمعه تا تفاهم همکاری در برگزاری ویژه برنامه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار کمیته ارتباطات و امور رسانه ای در بعدازظهر روز دوشنبه مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ جمعی از مدیران حوزه اجرایی با همراهی رئیس دبیرخانه ضمن بازدید از موزه تاریخی حمام رهنان با حجت الاسلام و المسلمین ایرانپور مدیریت مدرسه علمیه امام حسین (ع) اصفهان و حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه رهنان دیدار و گفتگو کردند.

بر این اساس در دیدار با مدیریت حوزه علمیه امام حسین (ع) پس از ارائه گزارش اقدامات و زمینه های همکاری توسط رئیس ، دبیر اجرایی و قائم مقام حوزه اجرایی دبیرخانه حجت الاسلام و المسلمین ایرانپور ضمن خیر مقدم و تبریک روز جوان با اشاره به اهمیت مبنای صحیح در انجام امور به تقویت کار مبنایی در تمامی شئون دبیرخانه توصیه نموده و در خصوص پیشنهاد تشکیل هیئت اندیشه ورز با مشارکت طلاب برگزیده این مدرسه علمیه اعلام موافقت نمود. وی در خاتمه ضمن تاکید بر اثرات مخرب توسعه کاریکاتوری و یکسویه دغدغه پیشرفت و توسعه در مفهوم اسلامی آن را ارزشمند ارزیابی نموده و عدم وابستگی و انقتاع را راه پیشبرد اهداف عالی برشمرد.

پس از این دیدار رئیس و جمعی از مدیران حوزه اجرایی با حضور در دفتر امام جمعه غرب اصفهان با حجت الاسلام و المسلمین محمدی نیز دیدار و گفتگو کردند. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی پس از تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از اعتماد امام جمعه رهنان به جوانان همچنین بیان سازوکار و اقدامات دبیرخانه در دوره سوم به دغدغه دبیرخانه در خصوص تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اشاره نموده و پیشنهاد برگزاری ویژه برنامه تبیین این بیانیه در منطقه تاریخی رهنان را مطرح نمود. علی تقیان دبیر اجرایی دبیرخانه نیز با تشکر از روحیه جوانگرایی امام جمعه رهنان با اشاره به ضرورت پرداختن به توسعه پایدار و آگاهی بخشی در خصوص آن گزارشی مفصل از دستاورد های دو دوره پیش و برنامه های آتی دبیرخانه ارائه نموده و خواستار حمایت معنوی امام جمعه غرب اصفهان از ویژه برنامه تبیین گام دوم انقلاب شد.

مجید محمدپور نیز در ادامه با اشاره به اهمیت جوان محوری در پیشبرد مسیر انقلاب اسلامی حضور دستگاه ها و مسئولین در شورای سیاستگذاری و راهبری دبیرخانه را موجب بروز عملی دستاوردهای دبیرخانه دانسته و از حجت الاسلام و المسلمین محمدی نیز جهت عضویت در این شورا دعوت نمود. امام جمعه رهنان نیز پس از استماع سخنان ابتدا با تبریک روز جوان و تقدیر و از علی تقیان که هفته گذشته سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه رهنان به همین مناسبت بود در ادامه با ابراز خرسندی از پیشنهاد برگزاری ویژه برنامه گام دوم انقلاب در رهنان جهت همکاری و حمایت از این برنامه قول مساعدت داده و نسبت به استفاده از فکر و اندیشه طلاب و دانشجویان تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی همچنین با اذعان به نقش عظیم جوانان در امتداد مسیر نورانی انقلاب اسلامی از فعالیت های دبیرخانه و مسئولین آن تجلیل کرد. در انتهای این دیدار پس از اعطای لوح تقدیر و تندیس به امام جمعه معزز غرب اصفهان به پاس جوانگرایی و خدمات ارزشمند ایشان ، حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی به عنوان مسئول برگزاری ویژه برنامه گام دوم انقلاب توسط امام جمعه رهنان به وی اعطا شد.