- سایت رسمی دبیرخانه نقش جوانان در توسعه پایدارشهری - http://iranysd.ir -

جمعی از مسئولین و اعضای دبیرخانه با آیت الله محمدی فارسانی دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرنگار کمیته ارتباطات و امور رسانه ای در بعدازظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ جمعی از مسئولین و اعضای دبیرخانه با آیت الله محمد محمدی فارسانی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه علی طهماسبی ضمن ارائه گزارش مختصری،عنوان کرد: حضور در بیت جنابعالی و شنیدن کلام و خاطرات شما موجب انتقال صحیح معارف دینی و انقلابی می شود. آیت الله محمد محمدی فارسانی نیز ضمن عرض خیرم مقدم اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم و بویژه جوانان و همچنین رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) قوت گرفت و بعد از رحلت ایشان نیز شاهد رهبری مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظاله العالی) هستیم. وی با اشاره به مبارزات خود قبل از انقلاب ابراز کرد: حکومت ستم شاهی در هیچ یک تصمیمات خود منافع مردم را در نظر نمی گرفت و صرفأ به دنبال نوکری آمریکا بود و در پایان نیز همین مردم و همین انقلاب موجب سقوط این حکومت فاسد شد. آیت محمد محمدی فارسانی که یکی از علمای برجسته انقلابی می باشد که در زمان انقلاب و حتی در دفاع مقدس خالصانه و مخلصانه از کیان مهین اسلامی دفاع نموده است.

Nicht immer gleich auftreten, sie werden informiert und holen Die Nebenwirkungen [1] Ihre Medikamente stressfrei. Um auszuschließen, zu einer Risikogruppe zu gehören oder setzen Sie sich nicht gleich unter Druck. Wer zu aufgeregt ist kann Probleme mit seiner Potenz bekommen.

لازم بذکر است در پایان این مراسم و بمنظور خدمات و زحمات ایشان با اهداء تقدیرنامه و هدیه ای تجلیل بعمل آمد.