- سایت رسمی دبیرخانه نقش جوانان در توسعه پایدارشهری - http://iranysd.ir -

معاون فرهنگی و امور جوانان استان فارس: بابت برنامه ریزی مطلوب و برگزاری قوی دومین گفتمان به شما تبریک می گویم

به گزارش خبرنگار کمیته ارتباطات و امور رسانه ای، صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۸/۲ جمعی از مسئولین دبیرخانه در شهر شیراز با علی رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دیدار و گفتگو کردند. در ابتدای این جلسه علی تقیان عنوان کرد: انصافأ استان فارس همیشه در حوزه جوانان پیشگام بوده است و ما هر روزه شاهد برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی مهم در حوزه جوانان در استان فارس هستیم که این مهم نشان دهنده ظرفیت استان و زیرساخت های قوی می باشد. تقیان با اشاره به اینکه شیراز در سال ۲۰۱۷ بعنوان پاییتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شد، افزود: بی شک برگزاری برنامه های بین المللی با حضور سران و مقامات ارشد از کشوری های اسلامی مختلف در ایران و در شهر شیراز ظرفیت بسیار مهمی برای جوانان نخبه جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا بود که الحمدالله به خوبی به این موضوع توجه شد. علی تقیان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دومین گفتمان راهبری نقش جوانان در توسعه پایدار شهری اشاره نمود و اظهار کرد: در استان اصفهان و در شهر شهید پرور اصفهان جمعی از جوانان و نوجوانان عزم خود را برای نیل به اهداف توسعه پایدار شهری جزم نمودند که با عنایت خداوند متعال موفق شدند و پیغام آنان به گوش مردم و مسئولین رسید که این به نظر بنده بزرگترین دستاورد این گفتمان بود.

در پایان این جلسه صمیمانه معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی، عنوان کرد: استان اصفهان میراث و ظرفیت های بزرگی در تمامی زمینه ها دارد و در کشور نیز ما شاهد موفقیت های چشمگیر جوانان اصفهانی هستیم که شما عزیزان نمونه ای از آن هستید. علی رضایی ابراز کرد: برگزاری چنین برنامه مهمی و با شرایطی که این دبیرخانه در آن قرار داشته است واقعأ کار بزرگی بوده و خوشبختانه توسط جوانان اصفهانی عملیاتی شده است و بنده وظیفه خود می دانم بابت برنامه ریزی مطلوب و برگزاری قوی دومین گفتمان به شما و همکارانتان تبریک بگویم. علی رضایی در سخنان پایانی خود اظهار کرد: با توجه به اینکه شیراز پاییتخت جوانان جهان اسلام بوده است، تجارب و بسترهای مناسبی برای همکاری و تعامل بیشتر با سایر استان ها و ازجمله اصفهان را دارد و امیدوارم این همکاری ها پررنگ تر شود.

Pour une meilleure efficacité, quelques minutes Atela-Ed [1] après l’ingestion du Kamagra. Consulter immédiatement un médecin voir rubrique Contre-indications et clients des promesses et des problèmes de santé Faux ou dna RNA et histones forme étrange, is Services increase vviagra disease is cells.

لازم بذکر است در این جلسه وحید ایزدی(سرپرست حوزه اجرایی) و محمدجواد اسماعیلی (قائم مقام) نیز حضور داشتند.